آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

کلید طلایی دروس یادگیری زبان در LiveMocha

LiveMocha، یک offer کلید طلایی گذاشته، با ده دلار تمام دروس تمام زبانهاش به مدت یک سال رایگان می شه!

چون دو نفر ازم پرسیدند گفتم شاید خوب باشه یه توضیحی راجع به livemocha اینجا بدم.


در سایت livemocha شما هم می تونید به دیگران زبان یاد بدید و هم خودتون یاد بگیرید. با کمک به دیگران می تونید پول به واحد mocha جمع کنید. می تونید در یادگیری فارسی یا انگلیسی بهشون کمک کنید کافیه تمرینهاشون رو صحیح کنید و بر اساس امتیازی که اونها به شما می دند پول می گیرید. همچنین می تونید mocha رو با پول واقعی مثل دلار بخرید.

برای یادگیری به منوی courses برید و enroll in new course رو انتخاب کنید. بالا سمت راست صفحه، زبانی که می خواهید یاد بگیرید رو انتخاب کنید تا لیست درسهای موجود نشون داده بشه. تمام درسهای basic رایگان هستند. اما وقتی تمرینهاشون رو انجام می دید اگر از متخصص کمک بخواهید باید هزینه اش رو به واحد mocha بپردازید. اما اگه تمرینهاتون رو برای اعضای معمولی سایت بفرستید اونها اگه مایل باشند تصحیح می کنند و از سایت mocha می گیرند و برای شما رایگان می شه.

بعضی از درسها مثل درسهای active رایگان نیستند. این درسها رو فقط یک unit شون رو می تونید رایگان امتحان کنید بعدش از شما می خواد که پولش رو بپردازید. می تونید فقط پول درسهایی که دوست دارید رو بپردازید و می تونید کلید طلایی gold key رو بخرید که از اون به بعد تا پایان مدت اعتبار کلید طلایی به شما اجازه ی دسترسی به تمام مطالب پولی سایت رو به صورت رایگان می ده.


الان به مدت فقط چند روز طی یک آگهی استثنایی، سایت livemocha کلیدهای طلایی اش رو به قیمت ده دلار برای مدت یک سال به فروش گذاشته!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد