آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

Matlab - دنیای ناشناخته

بعد از چند بار شرکت در سمینارهای آنلاین رایگان Matlab متوجه شدم متلب چه دنیای وسیعی داره که من ازش بی اطلاع بودم. چقدر کارهایی رو می شده با یک کلیک با متلب انجام داد و من روزها روش وقت می ذاشتم که خودم دستی انجام بدم! فهمیدم چقدر هنوز متلب باید یاد بگیرم و چقدر بهم کمک کننده خواهد بود...


واسه همین از این به بعد توی این بخش، تقریبا هرروز، یک نکته ی هرچند کوتاه راجع به متلب می نویسم...

منابع من این لینک ها خواهد بود:


راستی می تونید اخبار متلب(Free newsletters) رو به گوگل ریدرتون اضافه کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
Sina پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

مرسی از مطلبتون... اینقدر درگیر پروژه برنامه نویسی و هک بودم که Matlab عزیز رو فراموش کردم... خداییش که آخر تحلیله...

هک؟!
خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد