آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

سیمبلها در لیتک

یک سایت خیلی خیلی جالب برای دسترسی به تمام symbol های latex پیدا کردم:

http://detexify.kirelabs.org/classify.html


در قسمت classify شکل تقریبی سیمبلی که در ذهنتونه رو می کشید و سایت لیست سیمبلهای مشابه رو به همراه دستور لیتک شون میاره.

در قسمت symbols لیست تمام سیمبل ها رو می تونید ببینید.


واقعا عالیه!

نظرات 6 + ارسال نظر
f... چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

che bahal boooooooood

سحر دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

فلفل توجه کردی خیلی وقته چیزی یاد نگرفتی؟

نه سحر. کلی چیز یاد گرفتم ولی اینقدر زیاد و تخصصیه که نمی شه اینجا نوشت. درواقع وقت کمتری برای اطلاعات عمومی دارم.

آلبالو سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

استاد قراره که لیتکس را بخره برای لب. اگه بخره و بگه که استفاده کنین، منم دیگه مجبور میشم یاد بگیرم. البته نمیدونم توی این شرایط یاد گرفتن یه چیز جدید چقدر میتونه به نفعم باشه.

آلبالو لیتکس یه زبانه که رایگان قابل استفاده است. اما یه سری محیط اجرا داره که اکثرش رایگانه! استاد چیو می خواد بخره؟!

ساناز منت کش پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.sanaztala.persianblog.ir

سلام دخملی هستم به نام ساناز درخواست تبادل لینک دارم حاضرم وبت رو آب جارو و گردگیری کنم فقط لینکم کن اگه منت کشی بسه و دلت سوخت منو باعنوان ساناز دخملی منت کش بلینک و بگو لینکت کنم لینکم نکنی خودمو آتیش میزنم قربانت ساناز منت کش

امیر دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

جدا دستت درد نکنه، خیلی بدردم خورد

مریم سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

بابا دمتون گرم خیلی باحالین. ممنون از سایتی که معرفی کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد