آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

Quran word of the day

امروز تصمیم گرفتم هرروز وقت کردم، هرروز مث امروز دلم واسه ی یه ناشناس تنگ شد، هر وقت دلم بی دلیل گرفت، هروقت یاد روز اولین و آخرین دیدارمون افتادم، هروقت خواستم ازش تشکر کنم که منو از اون همه گناه پاک کرد و هروقت خواستم باهاش تجدید پیمان کنم، یا اصن یه وقتی اگه هیچ کدوم از اینا نبود ولی دلم یه همزبونی خواست که ندونستم کیه یا دلم خواست این بعد علمم هم بالا ببرم یا یه دفعه احساس کردم بار امانتی که به دوشم گذاشته شده رو گم کردم و بعد وقتی وجدانم بیدارتر شد،


وقتی هدف از بودنو درک نمی کنم،


تصمیم گرفتم هروقت این وقتا شد یه صفحه قرآن بخونم. و مثل همیشه هرچی یاد گرفتم با افتخار می ذارم اینجا...

نظرات 4 + ارسال نظر
آلبالو چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

خیلی خوبه. قرآن همش آموزشه که ما فقط گذاشتیمش برای مرده هامون. اینقدر تقدیسش کردیم که ازش دور شدیم. در حالیکه قرآن باید همیشه با ما باشه.
جالبه که منم از دیروز تصمیم گرفتم که روزی حتی یه آیه هم که شده بخونم.
خیلی قالب جدید خوشگله.

چه همفکری با مزه ای؟!
این قالبو که خیلی وقته گذاشتمش چند وقته نیومدی اینجا؟

f... پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

salam afarin b in hame ehsas....manam upam

مرسی اف جان

ss چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

ingadr y jomla ro tul nade mesle in mimun nafasesho adam habs kon khob harchi zudtar mikhad bazdam dashte bashe

زهرا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ http://za_kazemi2020@gmail.com

من خیلی اتفاقی وبلاگتونو دیدم ولی چرا هیچی یاد نگرفتید تا با افتخار بزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد