آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

من قد بلندم!

Soy alto.

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

فلفل امروز از تو اون سایتی که گفتی زبان آلمانی رو شروع کردم،واقعن عالیه،عین این بچه کوچیکا ذوق دارم
میدونستی اگه بخوام یکی از بهترین اتفاقات زندگیم رو بگم آشنایی با تو بوده فلفلی؟

چقدر تو احساس خوشبختی در من ایجاد می کنی سحر
خیلی دوست دارم آدم مفیدی باشم

سحر شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

فلفل چه جوری دو تا زبان رو با هم خوندی؟من میخوام این کار رو کنم ازم پول میخواد!!

نه از من پول نخواست! من فکر کنم بعضی از درسهاش پولیه. مثلا درسهای فرانسه و اسپانیایی basic را انتخاب کن. ببین اضافه می شه؟

سحر یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ق.ظ

از من همون germany هم از درس دو به بعد پول میخاد چون من active رو انتخاب کردم نه basic ،اکتیوش خیلی باحالتره ،من تمام درس رو امروز خوندم و واقعن همش رو یاد گرفتم،فک کنم پول بدم ژتون بخرم،۱ ماه ۹ دلاره،راستش از basic خوشم نیومد،من نمیتونم اینجوری یاد بگیرم آخه

آهان پس بگو آره ۹ دلار می ارزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد