آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

آنچه یاد می گیرم

چیزهایی که یاد می گیرم رو اینجا می نویسم

سریال های کره ای

سریال های کره ای عاشقانه یکی از favorite های من هستند: The Gyangum, Love Letter, Playfull Kiss را تا حالا دیدم.


میانه: متاسفم

او ها نیی: سلام

او نا: نه

وی: چی؟

گوما او: ممنون


پ.ن.: سریال love letter یه کم غیرواقعیه. اگه برگردم اول دیگه نمی بینمش.

پ.ن.۲: playfull kiss فصل اولش جالبتره هرچند دومیش هم بعضیهاش فقط بعضیهاش خوبه.


به پیشنهاد سحر lie to me , boys over flowers رو هم ببینید. من قصد دارم ببینمشون.

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ق.ظ

فلفل توام؟؟؟؟
پس بذار دو تا سریال خوب بهت معرفی کنم
یکی lie to me
یکی دیگه هم:boys over flower ،هر دو تا عالین

بسیار عالی! ممنون حتما می بینمشون

سحر پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

playful kiss زیاد بازی و کارگردانی خوبی نداره،اما این دو تا واقعن متفاوتن،پشیمون نمیشی
راستی فیلما رو از کجا میبینی؟you tube ؟

هرکدومشو از یه جا... همینطور تو گوگل می زنم...ولی من season اول playful kiss روخیییییلی دوست داشتم

سحر پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ

فلفل playfull kiss که یه season بیشتر نداره،نکنه نسخه ی تایوانیشو دیدی؟
کره یش اینه http://www.viki.com/channels/504-playful-kiss

من همین کره ایشو دیدم. از همین سایت ویکی هم می دیدیم. ولی سیزن دوش رو این سایت نیست. رو یوتیوب هست. بازیگراش هم دقیقا همینان. وای من عاشق او ها نی ام!‌عاشق این خنگول بازیاشم شازده می گه وقتی خودمو می زنم به نادونی شخصیتم همینجوری می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد